zwar
Schriftsprache
➔ zwar (Adverb)
Textbeispiel
“Da isch au mit dem Wankel-Drehkolbenmotor so gange und vermuetlich wörd es mit sällem Zug, dem Transrapid, au wiider genau so laufe, dä bi üs zwar entwickled worre isch, den mr aber denn mangels politischer Courage und Vermarktungsschneid ohni eigini, inländischi Anwendung eifach an d Chinese verhökered hät.”
Autor | Hubert Roth (Mundartautor) | Fenschtergügsler |
“Und zwar hot sich de Daniel Groß, unser Lokalmatador, bemüht, des Seealemannische z erkläre. Mir hond etliches über die hiesige”
Muettersproch-Gsellschaft | Alemannisch dunkt üs guet | Heft 1 2023
“Am Stammtisch isch immer ebbis bote, mol wurd zwar nu gschwätzt un glacht, aber manchmol wurd au ghirnet.”
Autor | Muettersproch-Gsellschaft | Homepage
Hinweis
Gegensätzliches einräumend, genauere Beschreibung gebend.
Im Alphabet davor
Alemannische Sprache
Ganz im Südwesten Deutschlands wird eine Sprache gesprochen, die Sprachwissenschaftler als Alemannisch bezeichnen. Die alemannische Sprache wird aber auch außerhalb Deutschlands in den angrenzenden Ländern und Sprachräumen geschwätzt, im Elsass, im österreichischen Vorarlberg, im deutschsprachigen Teil der Schweiz, im Fürstentum Liechtenstein und in einigen kleinen Sprachinseln Norditaliens.




